به موارد حساس و ضروری در مجموعه گفته میشود که باعث مختل شدن کلی ارتباط با سایر سیستم های مجموعه مانند قطع ارتباط اینترنت ، شبکه ، قطع شدن کلی سرور اصلی ،از بین رفتن سرور،سوختگی سرور، روشن نشدن سرور، قطع لینک های ارتباطی شعب،قطع تجهیزات حساس با اهمیت بالا.
در این موارد با درجه اهمیت بالا تیکت را به ثبت برسانید و پس از آن با مسئولین فناوری اطلاعات مجموعه تماس حاصل فرمایید.
موارد زیر دارای درجه اهمیت (ب) هستند که کاربران گرامی پس از ثبت تیکت میتوانند منتظر پاسخگویی واحد فناوری اطلاعات مجموعه شده که در ساعات کاری(9 صبح تا 17 عصر) حداکثر 5 ساعت تا زمان پاسخگویی مشکل برطرف خواهد شد.
در موارد با درجه اهمیت (ج) که از اهمیت پایینی برخوردار هستند و کاربران محترم میتوانند پس از ثبت درخواست تیکت ، به مدت 5 ساعت کاری پاسخ موردنظر را دریافت کنند یا برای بازدید حضوری با کاربران گرامی هماهنگی های لازم انجام میشود.
موارد با درجه اهمیت (ج)
-عدم اتصال پرینتر
-کندی سیستم یا CRM
-حذف پوشه های اضافی سرور و رایانه های دیگر کاربران
-ارتقا نرم افزار های تخصصی و سنگین و . . .
در موارد فوق مشکلات پس از ثبت تیکت حداکثر تا 48 ساعت کاری رفع میگردد.
جهت ارائه شماره 9 رقمی برنامه انی دسک، ابتدا برنامه انی دسک (آیکن نارنجی رنگ) موجود در دسکتاپتون رو باز کنید سپس عدد 9 رقمی رو برای پشتیبان بخونید پس از آن گزینه accept را بزنید سپس ماوس و کیبورد خودتون رو دست نزنید تا مشکلتون حل بشه.
احتمال زیاد مشغول بودن سرور و اینترنت میتواند باعث بروز مشکل موجود باشد یا سیستم خود را یک بار خاموش و روشن کرده اگر پس از چند ساعت رفع نگردید تیکت ارسال کنید تا پیگیری شود.
در اغلب موارد آلودگی به بد افزار امکان بازیابی فایلها وجود ندارد ولی با این حال کارشناسان تمام تلاش خود را جهت رفع مشکل شما انجام داده و در صورتی که باج افزار از گونهای باشد که رمزگشا آن موجود باشد ، به شما اعلام خواهد شد.